2020. április 1., szerda

Angol N

Good morning!
Mai feladat:
  • Írj a Unit 6 szavaiból szódolgozatot! (Füz-be írd fel a számokat 1-30-ig! Válassz találomra 30 szót, írd magyarul a szám mellé, csukd be a szótárt, írd le az angol jelentéseket!) Javítsd ki! Írd meg, hogy sikerült: __/30!
  • TK 74/1 Füz-be: Képleírás - Present continuous: 1-1 pozitív mondatot írj! (Help: A(He/They) Li(is/are) Fi+ing  B     Pl: 1 They are playing football.)
Erre a linkre tölthetitek a fájlokat.

A fájlnévben szerepeljen a neved és a kész feladat dátuma.

Várom megoldásaitokat!

Goodbye!
Tóthné VK

04. 01. magyar irodalom

Kedves Gyerekek!
A mai feladatok :
- akinek még van pótolni valója, az írja meg és küldje el! Tudjátok a pontgyűjtés vége 04. 06. hétfő
- válasszatok a nem kötelező feladatokból legalább egyet (bármennyit) és az dolgozzátok ki ügyesen. Pl.: egy izgalmas képregényt 😊.
Jó munkát kívánok!
Mónika néni

Német normál

Kedves gyerekek!
Gyakoroljátok a 16. lecke olvasását, fordítását! Ismételjétek át a lecke szavait!
Mf. 64./6. Itt az igéket ragozva kell beírni! Figyeljetek a személyes névmásokra, vagy a főnevekre!
die Tiere - többes számban áll
du
ich
die Affen, sie, - többes számban áll
die Giraffen, sie - többes számban állnak.

A leckét lefotózva kérem az email címemre:
egazsonevarga@gmail.com

Határidő: április 2.

Matek 04.01

Üdv Mindenki!

Remélem, sikerült a tengelyesen tükrös alakzatok fogalmát megértenetek és hibátlanul megoldottátok a házi feladatot.
Ellenőrizzétek le a megoldásotokat Itt

A mai óránk címe: Tengelyesen tükrös háromszögek

A figyelmetekbe ajánlom a következő videót, hogy ismerkedjetek ezzel  a háromszöggel.
Link:kisfilm  Akár többször is megnézheted.

Készítettem nektek egy vázlatot a tk. 180. oldala alapján, amit be kell másolnotok a füzetetekbe (és persze meg is kell tanulni)!
Vázlat

Remélem, ezután sikerül megoldani a házi feladatot, ami a Tk. 181. 21 a. b lesz. Vigyázzatok, minden szögnek más a neve, de nektek tudnotok kell, hogy van köztük egyenlő!

Jó munkát kívánok!
Legyen szép napotok!

Remélem, mindenki eljuttatta a tengelyes tükrözés szerkesztését! Tegnap volt a határideje, aki ezt nem tette meg, beírhat egy elégtelent (1) az ellenőrzőjébe!

Ez volt az április 1-i tréfám!!!! Ha még nem küldted a tükrözést, pótold minél hamarabb, mert egyszer csak nem lesz tréfa!

Természetismeret 04.02.


Sziasztok!

Már a plusz határidő is lejárt,tudjátok,PPT!! Nagyon szép és igényes prezentációk születtek, dicséret azoknak ,akik határidőre elkészültek! A Kréta naplóba írom a jegyeket!
Jegyet fogtok kapni a feladatok elkészítésére,határidő és külalak,pontosság figyelembevételével!

Ettől a héttől Learning.Apps-os és Redmenas feladatokat fogok gyakrabban küldeni.Ezeket nem kell fotózgatni és emailra küldeni,az online felület megoldja. A Learning.Apps felhasználó név és kód fontos lesz,jegyezzétek fel. Az I-es matek csoportosok már ismerik,de infóból is használtátok szerintem.



Ez az én természetismeret tantermem behívó linkje!!

https://learningapps.org/join/063vwqu1

Ezeken a linkeken éritek el a felhasználó neveteket és a hozzá tartozó kódjaitokat!

 jómatakosok kódjai    és   II-es matek csoport  kódjai

( Ne lepődjenek meg a jó matekosok,mert ezek a Jelenfi tanárnő által kiosztott kódok és felhasználónevek!)
Ha beléptél,látnod kell egy Alföld elnevezésű mappát.Ebben találtok feladatokat,ezt oldjátok meg.Látni fogom,ki mennyit dolgozik,gyakorol.Többször is meg lehet oldani a feladatokat.



A mai tananyag: Gyomnövények,gyógynövények  Tk. 141-143.oldalig

Olvassátok el figyelmesen a tananyagot!

Talán igaz lehet a következő állítás: " Minden gyógynövény lehet gyomnövény,de nem minden gyomnövény gyógynövény?"

 Töltsétek ki a munkafüzet feladatait! Mf. 61.oldal 

Küldeni kell: Fotózzatok le az udvarotokban vagy lakóhelyetek közelében élő gyógy-vagy fűszernövényt! A fűszernövények gyakran gyógynövények is! Kérjetek segítséget szüleitektől, talán nem is tudjátok,milyen értékes növény van a kertetekben! (1-2 fotó és a növény nevét is kérem )
Email címemre!!! 




Angol Emelt 04.01.

Sziasztok!

A mai óra témája: 3B Comprehension- 3B Szövegértés


1. TK 34.old/ 2a,
- 2b- Olvassátok el a szöveget és keretezzétek be benne a TK 34/1 feladatban található szavakat!- Fényképezzétek le!

4. Válaszoljatok a kérdésekre a szöveg alapján teljes mondattal a füzetetekbe!
a) When was Helen on holiday?
b)Where did she travel?
c)How did she travel?
d) Could Frank open his suitcase?
e)Why wasn't Dad very happy?
 Fényképezzétek le!

5. A fényképeket küldjétek el az e-mail címemre 2020.04.01. 19:00-ig!

Köszönöm szépen!

Jó munkát!

Emelt német

Hallo!

Fordítsátok le a Tk.114.o. olvasmányát!

Határidő: PÉNTEK!

Osztályfőnöki 06.11.

Sziasztok! 16-án,kedden 10-12 óráig tankönyvek leadása az iskolában!!!!  (földrajz terem) 17-én,szerdán 10 órától osztályfőnöki óra a s...